صفر و یک
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد  در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!
درباره وبلاگ


اين وبلاگ رو به همه علاقمندان با هدف معرفي ترفند هاي رایانه و موبایل تقديم ميكنم اميدوارم كه  از همه ثانيه هاي زنگي تان لذت ببريد .
لینک های مفید
  • 
  • 
دوشنبه ۱۳۹۰/۰۸/۳۰ :: ::  نويسنده : m.y.k

در اولین قدم هنگام بوت شدن ویندوز دکمه F8   را چند بار کلیک کنید تا وارد صفحه انتخاب نوع ورود به ویندوز بشوید..

در این صفحه سومین گزینه یعنی safe mode with command prompt   را انتخاب کنید.

بعد از اینکه صفحه ورود ویندوز را مشاهده کردید ، Administrator   را انتخاب کنید تا صفحه cmd   نمایان شود.

حالا دستور زیر را وارد کنید.

Net user username “new pass”

در دستور بالا به جای username نام اکانت ورود به ویندوز را انتخاب کنید و و در داخل دابل کوتیشن “ “ پسوورد جدید را وارد کنید و سپس بر روی Enter کلیک کنید..اگر دستور صحیح اجرا شود پیام The command completed successfully نمایش داده خواهد شد.

توجه کنید در دستور بالا اگر فقط 2تا دابل کوتیشن پشت سر هم بدون فاصله قرار دهید (“”) پسورد را حذف خواهد کرد.

 

البته این دستورات در ویندوز  ایکس پی برای ورود به ویندوز استفاده میشوند اما در ویندوز سون قابل

استفاده نیستن و فقط میتوان با این دستور پسوورد را در داخل ویندوز حذف و یا تغییر داد.

 

البته دستورات قسمت net user خیلی بیشتر و گسترده تر از حذف پسورد ویندوز می باشند.

.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها
لینک های مفید